نشانه هاي بارداري

۳۸ بازديد

نشانه هاي بارداري

نشانه هاي بارداري آيا مي‌دانيد كه چگونه مي‌توانيم شروع بارداري را تشخيص دهيم؟ متخصصين چگونه اينكار را انجام مي‌دهند؟ علائم اوليه بارداري چيست؟ علائم حاملگي خارج از رحم چيست؟ تفاوت علائم پريود و بارداري چيست و در نهايت نشانه هاي بارداري از كي شروع مي‌شود؟ تمام اين سوالات در ذهن بانواني كه علائم كوچكي از بارداري را در خود مي‌بينند و يا قصد باردار شدن دارند شكل مي‌گيرد. اگر مشكوك به بارداري باشيد، اولين كاري كه مي‌كنيد چيست؟ به پزشك يا خانه بهداشت نزديك محل سكونت مراجعه مي‌كنيد؟ براي رسيدن به پاسخ اين سوالات با مقاله‌اي ديگر از مجله هومكا همراه باشيد.  همچنين مي‌توانيد بدون مراجعه به آزماشگاه، آزمايش بارداري را در منزل انجام دهيد خريد اينترنتي قرص سقط جنين.

قيمت قرص سقط جنين اصل

در هفته اول بارداري احتمالاً شما هيچ تغييري را احساس نمي‌كنيد، چراكه در حال سپري كردن روزهاي پريود هستيد و تصور نمي‌كنيد كه باردار باشيد. حتي الگوي قاعدگي نيز تغييري نمي‌كند و مانند ماه‌هاي قبل انجام مي‌گيرد. تنها تفاوتش اين است كه اين آخرين پريودي است كه شما تا ۹ ماه ديگر پشت سر مي‌گذاريد. با وجود اينكه در ظاهر چيزي احساس نمي‌كنيد يا نمي‌بينيد، اما در رحم و بدن شما تغييرات بزرگي درحال رخ دادن است و مجموع اين تغييرات را شروع بارداري مي‌گويند. از اواخر اين هفته بايد خود را كم كم آماده تجربه تغييرات بزرگ نماييد خريد اينترنتي قرص سقط جنين.

قيمت قرص سقط جنين

نشانه هاي بارداري چيست در حقيقت هفته اول بارداري را نمي‌توان به‌طور يقين تشخيص داد و تعيين كرد. به‌طور معمول متخصصين پزشكي زنان هفته نخست بارداري را از نخستين روز آخرين قاعدگي يك زن مشخص مي‌كنند. خوب است بدانيد  در اين مرحله زن واقعاً باردار نيست، شمارش هفته اول از آخرين دوره پريود براي اين است كه بتوانند تاريخ تخميني بارداري را به دست بياورند خريد اينترنتي قرص سقط جنين.

در ادامه به علائم اوليه بارداري اشاره مي‌كنيم، يعني زماني كه واقعا لقاح انجام گرفته و هفت روز از لقاح گذشته است. اين هفته پس از هفته اول آخرين پريود در واقع نخستين هفته بارداري مادر به‌شمار مي‌رود. اما اگر بخواهيم اولين و شايع‌ترين علامت بارداري را به شما بگوييم، عقب افتادن پريود است خريد اينترنتي قرص سقط جنين.

نشانه هاي بارداري بعد از چند روز ظاهر مي‌شود؟

لقاح زماني اتفاق مي‌افتد كه تخمك از تخمدان آزاد شده باشد. پس از انجام رابطه جنسي اسپرم در صورت رسيدن به تخمك، تخمك را بارور مي‌كند. باروري تخمك حدوداً ۱۴ روز پس از شروع فرآيند قاعدگي اتفاق مي‌افتد. طبق بررسي‌هاي متخصصين لانه گزيني تخمك حدوداً ۶ تا ۷ روز پس از لقاح شروع مي‌شود. در اين زمان تخمك بارور است و به لايه داخلي رحم مي‌چسبد. با چسبيدن تخمك به ديوار رحم امكان دارد كه عروقي خوني ديواره رحم بشكنند و زن خونريزي خفيف و گرفتگي در رحم را احساس كند خريد اينترنتي قرص سقط جنين.

به‌طوركلي علائم حاملگي از هفته اول بعد از آخرين زمان قاعدگي خود را نشان مي‌دهند. شروع درد لگني، گرفتگي خفيف و لكه بيني يك تا چند روزه از علائم اوليه آن به‌شمار مي‌رود. در ادامه علائم اوليه بارداري را شرح مي‌دهيم تا بتوانيد تفاوتشان با علائم پريود را از هم تميز دهيد. دقت كنيد اين دو علامت مرتبط با هفته اول پس از لقاح است خريد اينترنتي قرص سقط جنين.

همچنين با انجام آزمايش BHCG و بررسي جدول عدد بتا در بارداري مي‌توانيد از بارداري خود مطمئن شويد. شما مي‌توانيد با استفاده از خدمات هومكا اين آزمايش را در منزل خود انجام دهيد خريد اينترنتي قرص سقط جنين.

خريد قرص سقط جنين

تفاوت نشانه هاي بارداري و پريود چيست؟

  • خونريزي: خونريزي پريود مداوم است و معمولاً لكه‌بيني ندارد اما خونريزي بارداري تنها محدود به لك‌هاي كوچك و ترشحات صورتي رنگ است فروش قرص سقط جنين در قزوين.
  • تغييرات خلقي فروش قرص سقط جنين در قزوين.
  • تهوع: تهوع صبحگاهي در قاعدگي چندان شايع نيست فروش قرص سقط جنين در قزوين.
  • بيزاري از غذا فروش قرص سقط جنين در قزوين.

شناخت نشانه هاي اوليه‌

نشانه هاي بارداري چيست اولين نشانه‌هاي بارداري ممكن است چند هفتۀ اول پس از بارور شدن تخمك مشاهده شود. برخي از علائمي كه مي‌تواند نشان‌دهندۀ بارداري باشد در زير آمده است فروش قرص سقط جنين در قزوين.

تأخير در پريود: عقب افتادن عادت ماهانه اولين علت باردار بودن خانم‌هايي است كه براي بارداري اقدام كرده‌اند. بهتر است يك هفته پس از تأخير پريودتان يك بيبي‌چك تهيه كنيد يا خيلي بهتر است اگر براي انجام آزمايش خون به پزشكتان مراجعه كنيد فروش قرص سقط جنين در قزوين.

حساسيت بافت سينه و ورم پستان: يكي از اصلي‌ترين علائم حاملگي حساس شدن و تورم پستان‌هاست. اين تغييرات مي‌تواند شامل بزرگ شدن پستان‌ها، نمايان شدن رگ‌ها و تغيير رنگ، ترشحات پستان‌ و برجستگي‌هاي تيرۀ اطراف نوك پستان‌ باشد فروش قرص سقط جنين در قزوين.

تهوع بارداري: تهوع همراه با استفراغ يا بدون استفراغ نيز يكي از دلايل و علائم باردار بودن شماست كه البته در تمام مادران باردار به يك اندازه و شديد نيست فروش قرص سقط جنين در قزوين.

لكه‌بيني يا خونريزي: خونريزي خفيف يا لكه‌بيني در مورد همهٔ خانم‌هاي باردار رخ نمي‌دهد. براي اينكه اطلاعات كاملي در مورد اين اتفاق داشته باشيد، مي‌توانيد مطلب ما در مورد لانه‌گزيني جنين را مطالعه كنيد فرپريود بعد از سقط جنين وش قرص سقط جنين در قزوين.

 

شناخت نشانه هاي اوليه‌ بارداري

تكرر ادرار: افزايش و تكرر ادرار يكي از دلايل مشخص و شناخته‌شده در بارداري است كه اغلب از حدود هفتۀ ششم بارداري آغاز مي‌شود فروش قرص سقط جنين در رشت.

خستگي: داشتن حس خستگي شديد نيز يكي از علل بارداري است كه در دوران بارداري نشانه هاي بارداري چيست ، به ويژه در سه ماهۀ اول بسيار شايع و ممكن است در اواخر بارداري نيز دوباره به وجود مي‌آيد فروش قرص سقط جنين در رشت.

ويار: بيزاري نسبت به غذاها يا هوس غذايي يا حسايت به بوها و حساس شدن حس بويايي را ويار مي‌نامند فروش قرص سقط جنين در رشت.

گرفتگي عضلات: گرفتگي ماهيچه‌ها مثل شكم‌درد يا گرفتگي ماهيچه‌هاي پا هم يكي از علائم يا عوارض شايع دوران بارداري است فروش قرص سقط جنين در رشت.

تغييرات خلقي: نوسانات خلق‌وخو يكي از نشانه‌هاي حاملگي است كه مي‌توان  نشانه هاي بارداري چيست طيف خفيف تا شديدي داشته باشد. اين تغيير شديد احساسات در بارداري كاملاً طبيعي است، بنابراين تلاش كنيد تا در شرايط سخت و احساسي، ثبات شخصيت خود را با راهكارهاي موجود براي كنترل احساس خود حفظ كنيد فروش قرص سقط جنين در رشت.

علاوه بر اينها، دماي پايۀ بدن شما؛ يعني درجه حرارت بدن بلافاصله هنگامي كه هنگام صبح از خواب بيدار مي‌شويد، نيز ممكن است بتواند سرنخ‌هاي اوليۀ بارداري را نشان دهد. دماي پايۀ بدن بلافاصله پس از تخمك‌گذاري افزايش مي‌يابد و تا عادت ماهانۀ بعدي در همان سطح باقي مي‌ماند. اگر شما نمودار دماي پايۀ بدن خود را به منظور تعيين زمان تخمك‌گذاري رسم كنيد، افزايش ادامه‌دار آن بيش از دو هفته، ممكن است به اين معني باشد كه شما باردار هستيد فروش قرص سقط جنين در رشت.

خريد قرص سايتوتك

تست تشخيص خانگي بارداري

علائم اوليۀ بارداري منحصر به بارداري نيست. برخي از آنها مي‌تواند نشان‌دهندۀ بيماري نشانه هاي بارداري چيست در شما باشد يا اين كه دورۀ عادت ماهانۀ شما در حال شروع است. همچنين ممكن است بدون تجربه كردن هيچ‌كدام از اين علائم و نشانه‌ها هم باردار باشيد. با اين حال اگر يك دوره از عادت ماهانۀ شما اتفاق نيفتاده يا متوجه وجود هر يك از اين سرنخ‌ها شده‌ايد، بهتر است يك هفته بعد از زمان مورد انتظار براي شروع عادت ماهانه، يك baby check؛ بيبي چك، يا همان تست خانگي بارداري انجام دهيد فروش قرص سقط جنين در رشت.

اگر چرخه و روز پريود خودتان را ثبت نمي‌كنيد، بهتر است سه هفته بعد از آخرين اقدام براي بارداري، نسبت به انجام تست خانگي بارداري اقدام كنيد. اگر پاسخ تست بارداري خانگي شما مثبت باشد، يك قرار ملاقات با پزشك خود هماهنگ كنيد تا پزشك با انجام آزمايش‌هاي لازم هرچه زودتر بارداري شما را تأييد و مراقبت‌هاي دوران بارداري را آغاز كند فروش قرص سقط جنين در رشت.

اولين پريود بعد از سقط جنين

 

مراقبت‌هاي شروع بارداري

بعد از اينكه مطمئن شديد باردار هستيد لازم است براي ۹ ماه آينده تحت نظر يك پزشك و متخصص زنان يا ماماي متبحر باشيد تا هيچ‌كدام از سونوگرافي‌هاي بارداري، آزمايشات ضروري دورهٔ بارداري و موارد مهمي مثل سونوگرافي ان‌تي و اسكن آنومالي را فراموش نكنيد فروش

سقط جنين با سايتوتك

قرص سقط جنين در اصفهان. 

خودمراقبتي‌هاي بارداري

غير از مواردي مثل مراقبت‌هاي دوران بارداري و شركت در كلاس‌هاي آمادگي زايمان كه در هفته‌هاي نشانه هاي بارداري چيست آخر بارداري شروع مي‌شود. نياز داريد كه يك سري موارد را خودتان رعايت كنيد و شايد لازم باشد شيوهٔ زندگي خود را طي اين چند ماه تغيير دهيد. به عنوان مثال اگر سيگار مي‌كشيد، آن را ترك كنيد، با افرادي كه دخانيات مصرف مي‌كنند رفت‌وآمد نداشته باشيد، الكل ننوشيد، به قدر كافي و مقوي غذا بخوريد و مايعات سالم مثل آب و شير بنوشيد فروش قرص سقط جنين در اصفهان.

نشانه هاي نارسايي سرويكس

جدا از تغذيه و غذا مناسب و پرهيز از تغذيهٔ نامناسب، در طول بارداري بهتر است شروع به ورزش كردن پس از تأييد پزشكتان كنيد. بيشتر مادران باردار از زايمان طبيعي مي‌ترسند و معتقدند كه زايمان يك اتفاق ترسناك است، هرچند نظر مادر كاملاً در انتخاب روش زايمانش مهم‌ترين نقش را دارد اما اگر شما ورزش كنيد و تمريناتي مثل تمرين كگل، حركت اسكات، پياده‌روي، يوگا يا هر تمرين و ورزشي را كه دوست داريد انجام بدهيد، هم بدنتان را سالم نگه مي‌داريد و هم از افسردگي بارداري يا افسردگي پس از زايمان تا جاي ممكن دور خواهيد ماند فروش قرص سقط جنين در اصفهان.

Early Pregnancy Symptoms

عوارض شايع بارداري

غير از مواردي كه به عنوان نشانه هاي بارداري از آنها نام برده شد. مشكلات يا عارضه‌هايي نيز به دنبال بارداري وجود دارد كه از آن به عنوان عوارض شايع دوران بارداري ياد مي‌شود. اين عوارض از خفيف تا شديد هستند و همهٔ آنها با هم در يك خانم‌ باردار ديده نمي‌شوند. تمام اين عوارض كه مي‌توانيد با نصب اپ مادرشو آنها را براي خودتان به صورت شخصي‌سازي‌شده انتخاب كنيد. و با راهكارهاي رفع آنها آشنا شويد شامل موارد زير است كه با كليك روي هر كدام از آنها مي‌توانيد اطلاعات كامل و دقيقي از ابتدا تا پايان هر عارضه در بارداري به دست آوريد فروش قرص سقط جنين در اصفهان.

غير از اين موارد كه از عوارض شايع دوران بارداري است. گاهي طي دوران بارداري عوارضي به وجود مي‌آيد كه بارداري را در دستهٔ بارداري‌هاي پرخطر قرار مي‌دهد. برخي از اين موارد مثل فشار خون بالا، ديابت بارداري، بارداري دو يا چندقلو و مواردي از اين دست است كه اهميت مراقبت از شما و كودك را دوچندان خواهد كرد فروش قرص سقط جنين در اصفهان.

هدف از ذكر كردن تمام اين موارد نيز به‌هيچ‌وجه ترساندن مادران باردار يا خانم‌هايي كه قصد بارداري دارند نيست. نشانه هاي بارداري چيست بلكه هدف، آگاه كردن بانوان از سلامت بدنشان و اطلاع‌رساني دقيق و درست به دور از اضطراب بيش از حد است. هرچند هر رشد و پيشرفتي در زندگي ما با اضطراب و استرس همراه خواهد بود. پس اگر شما هم بارداريد يا قصد بارداري داريد بهتر است به جاي ترسيدن از موارد درست و علمي بارداري. به دنبال شناخت و كشف بدن خود در جهت داشتن آمادگي كامل براي تصميمتان باشيد فروش قرص سقط جنين در اصفهان.

pregnancy

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.